به قلم :   parse        22 / 5 / 1392   

 

03 - copy.jpg
parse_plaza_army_18.jpg
royal_treasury_05.jpg
persepolis_plaza_army_01.jpg
takht-e_jamshid_plaza_army_08.jpg
parse_plaza_army_17.jpg
parse_plaza_army_16.jpg
parse_plaza_army_15.jpg
parse_plaza_army_14 - copy.jpg
apa_04.jpg
apa_05.jpg
09.jpg
05.jpg
persepolis_plaza_army_04.jpg
persepolis_plaza_army_05.jpg
persepolis_plaza_army_10.jpg
persepolis_plaza_army_06.jpg
persepolis_plaza_army_03.jpg
persepolis_plaza_army_11.jpg
tal_07.jpg

نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت20:31---5 مرداد 1392
با درود

از اینکه وبلاگم رو قابل دونستی و لینکم کردی متشکرم .منم وبلاگ زیبای شما رو لینک کردم.دوست گرامی شما رو با اسم "پارسه تمدنی تا ابد جاودان" لینک کردم اگر مایلید با نام دیگری لینکتون کنم لطفا به من اطلاع بدید. پاینده باشید.
پاسخ: سپاس بسیار از لطف شما


فريناز
ساعت0:16---4 مرداد 1392


ممنون از شما . خوشحال ميشم اگر خواستين استفاده كنين.ممنون كه خودتون عنوان كردين با ذكر منبع.متشكرم كه وب من را لينك كردين.من هم با افتخار لينكتون كردم.








پاسخ: سپاس بسیار از شما


alonetakstar
ساعت23:05---2 مرداد 1392
عکس های شما هم عالی بود ممنون که بهم سر زدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها پارسه: تصاویر, گرافیکی, پارسه, تخته جمشید, ,