به قلم :   parse        17 / 5 / 1392   

نمایی از به زنجیر کردن کودکی که جرمش شیعه بودن است توسط گروهگ سلفی عربستانی

قطع سر کودک سه ساله سوری توسط  گروهک سلفی  عربستان

دانلود فیلم

و این هم نمایی دیگر از جنایات سلفی ها و النصره عربستانی

اگر خوب دقت کنید اول آن مرد را کشته و بعد یک  دشنه بزرگ را به دست یک کودک می دهند و آن کودک سر آن را از تنش جدا میکند.

3o5n76zu3heqkjh2cdnv.png

 و در این تصویر چهره وحشتناک سه تروریست عربستانی . به راستی این عراب چه موجوداتی هستند که حتی به خودشون هم رحم نمی کنن به راستی اینها همانهایی هستند که اسلام را گسترش دادند آیا در اسلام قتل و غارت و تجاوز و کشتار رسم است... 

http://axgig.com/images/70071486396651447120.png

تصاویر دیگری هم بود که به دلیل شدت خشونت و وحشی گری نتوانستم بگذارم.

خاستگاه فکری این شبکه تروریستی عمدتا به گرایش خودگریزی و جعلی وهابیت برمیگردد و این تفکر به عنوان اصلی ترین حامی و تغذیه کننده ایدئولوژیک دولت سعودی نقش مهمی در فعالیت های تروریستی این کشور در منطقه و جهان دارد. از انگیزه های اصلی عربستان سعودی در تشکیل سازمانهای تروریستی و حمایت از تروریسم دولتی در منطقه است.

از سوی دیگر مقامات سعودی از آنجایی که با تشکیل دولت استبدادی هیچ پشتیبان مردمی برای خود ندارند، برای بقای حاکمیت خود مجبور به اطاعت از قدرت‌های خارجی هستند تا با حمایت آنها زمام امور کشور را همچنان در اختیار داشته باشند، در همین راستا رویکرد هیئت حاکمه و دستگاه های امنیتی عربستان، نسبت به سازمانهایی نظیر القاعده مثبت بوده است.ایجاد موج وحشت در جهان و اختلاف افکنی و ترویج درگیری‌های فرقه‌ای و مذهبی در جهان اسلام انگیزه دیگر وهابی‌ها از تشکیل این گروه‌ های وهابی است. افراطیون وهابی در این راستا علاوه بر تلاش برای ایجاد جنگ داخلی با توسل به حربه تکفیر، به مبارزه با تمامی مذاهب و فرقه‌های اسلامی غیر از خود رفته و به جز اندیشه های التقاطی خود، سایر گروه ها را یکسره باطل و حتی کافر می‌پندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها پارسه: عربستان , وهابیت, تروریست,